no-img
دانا مدیو

اقدام پژوهی با موضوع تبدیل حس حسادت دانش آموزان به رقابت - دانا مدیو


دانا مدیو
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

اقدام پژوهی با موضوع تبدیل حس حسادت دانش آموزان به رقابت
امتیاز 4.00 ( 2 رای )
zip
اردیبهشت 12, 1398
۱۰,۰۰۰ تومان

اقدام پژوهی با موضوع تبدیل حس حسادت دانش آموزان به رقابت


اقدام پژوهی حس حسادت

نمونه اقدام پژوهی حسادت برای معلم دوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم حس حسادت دانش آموزان کلاس دوم فعال را به رقابت تبدیل کنم  بهترین نمونه در قالب ورد

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی حسادت خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم دوم دبستان  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

 

سرفصل های مندرج در نمونه اقدام پژوهی حسادت

عنوان مطلب در رابطه با  حسادت  

پیشگفتار در رابطه با  حسادت   

مقدمه  موضوع در رابطه با حسادت   

شناسایی مسئله در رابطه با  حسادت   

توصیف وضع موجود

اینجانب  آموزگار پایه دوم دبستان دخترانه …….  شهرستان ……. ، شهر …… هستم  مساله ای که بنده با آن مواجه شدم وباعث شد که تغییراتی در کلاسم ایجاد کنم این بود که متوجه شدم رقابت نا سالمی در بین دانش آموزانم هست و آنها به هم حسادت می ورزند و رفتارشان با هم خوب نیست .به همین دلیل تصمیم گرفتم پژوهشی در این زمینه  انجام دهم.  و حسادت آنها را به رقابت تبدیل کنم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  حسادت   

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با حسادت   

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  حسادت   

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با حسادت   

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  حسادت   

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با حسادت   

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با حسادت   

نتیجه گیری در رابطه با حسادت  

پیشنهادات در رابطه با حسادت

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با حسادت   

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی معلم دوم ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار دوم ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
ads

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.