no-img
آب طرح

گزارش تخصصی کار و فناوری دبیرستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


آب طرح
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

گزارش تخصصی کار و فناوری دبیرستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
بهمن 3, 1396
۴,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی کار و فناوری دبیرستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی کار و فناوری دبیرستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان با توجه به درس کار و فناوری و هنر

گزارش تخصصی کار و فناوری دبیرستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان با توجه به درس کار و فناوری و هنر  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 42 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی کار و فناوری دبیرستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی کار و فناوری دبیرستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی کار و فناوری دبیرستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه  شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

ارائه راه حل موقتی و اجرای آن

با تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده از منابع تحقیقاتی و اساتید تا حدودی زیادی موانع خلاقیت و عوامل موثر در پرورش خلاقیت دانش آموزان و راه های آن مشخص شد . حال می بایست با توجه به نتایج بدست آمده راه حلی را ارائه می نمودم تا از این طریق بتوانم به هدف مورد نظر دست یابم بنابراین از طریق همفکری و تبادل نظر با همکاران تصمیم گرفتیم برنامه ای تهیه نماییم که دانش آموزان را به خواسته های مورد نظر برساند.

گامهای که در این جهت برداشته شد عبارتند از:

گام اول : خانواده و اولیا ء

بر اساس نتایج بدست آمده خانواده مهمترین نقش را در کنترل و هدایت تخیل و ظهور خلاقیت دارد . اگر خانواده فرصت های لازم را برای سوال کردن، کنجکاوی و کشف محیط به دانش آموزان بدهد زمینه رشد خلاقیت فراهم می شود . به همین دلیل اولین گام را در این جهت برداشتیم. دبیر علاقمند در هر پایه والدین دانش آموزان خود را دعوت کرده و برنامه های که برای رشد خلاقیت دانش آموزان لازم بود به مرحله اجرا بگذارد را به اطلاع آنها رسانده همچنین دو مورد از کلاسهای آموزش خانواده مدرسه را به آموزش و پرورش خلاقیت دانش آموزان و دانش آموزان پرداخته و اطلاعات لازم توسط مدرسین آموزش خانواده به اطلاع اولیا ء رسانده شد.در آن جلسات آزمونی تهیه کردیم که به آنها کمک می کرد تا بدانند محیط منزل فرزندانشان تا چه حد از انگیزه درونی و خلاقیت فرزنداشان حمایت می کند . که هر اولیاء به سوالات پاسخ می داد . پاسخ تمام سوالات به صورت درست و نادرست بود . پس از پایان آزمون پاسخی سوالات را برای اولیا نوشتم که این نشان دهنده این بود . اگر پاسخ های اولیا ء  با پاسخ های ما مطابقت داشته باشد. .مطمئنا محیط اولیا از خلاقیت دانش آموزان حمایت می کرد . و پاسخ های که متفاوت بود نشان دهنده زمینه های برای تلاش در جهت بهبود محیط می باشد.

  • فرزندمان در منزل باید آرام باشد.
  • فرزندمان را تشویق می کنیم که خلاق باشد.
  • فرزندمان دلایل قوانینی را که در منزل وجود دارد می داند.
  • فرزندمان برای انجام دادن کار خوب تحت فشار زیادی است..
  • در کارها آزادی عمل دارد.
  • فرزندمان را تشویق می کنیم تا خود درباره موضوعات و مسائل نتیجه گیری کند.
  • در منزل رقابت زیادی وجود دارد.
  • از ایده های فرزندمان در تصمیم گیری مهم استفاده می شود.
  • کارها را اغلب برای رضایت ما انجام می دهد .

10- دوست داریم فرزندمان کارها را به طریق خلاق انجام دهد .

11- در منزل فرزندمان به خاطر ارتکاب اشتباه تنبیه می کنیم .

12- مهمترین چیز در منزل بهترین بودن است .

13- تغییرات در منزل ما مورد توجه واقع نمی شود .

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی کار و فناوری دبیرستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *