اقدام پژوهی املا با موضوع چگونه توانستم اختلال املانویسی رضا را کاهش دهم
اقدام پژوهی اختلال املانویسی
نمونه اقدام پژوهی املا اختلال املانویسی با موضوع چگونه توانستم اختلال املانویسی رضا را کاهش دهم کاملترین نمونه در قالب ورد
بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام پژوهی معلم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
الگوی ترسیم مسائل در اقدام پژوهی
استفاده از این الگو در ریشه یابی و کشف علت های مختلف ایجاد یک مشکل و عوامل مرتبط با مسأله ی موجود به اقدام پژوه کمک می کند . برا مثال ، اگر مسأله ای مورد پژوهش از عدم علاقه ی دانش اموزان با علاقه ی کم انان به « اموزه های قرانی » باشد.
تحقیقات فراوانی وجود دارد که جنبه آماری و کمی ندارد بلکه براسا اسناد و مدارک و روش ها استدلالی ، عقلانی باید به تجزیه و تحلیل ان تحقیقات پرداخت .بیشتر تحقیقات تاریخی ، تحلیل محتوا ، عّلی ، مردم شناختی ، توصیفی و موردی هستند و موضوعاتی که مربوط به مسائل ، ایدئولوژی ، مذهبی ، فرهنگی ، سیاسی ، اخلاقی ، فلسفی ، حیطه ی کنش های انسانی هستند در حوزه تحقیقات کیفی قرار می گیرد و با کمک تفکر ، عقل و منطق مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و براساس نتایج ان سوالات یا فرضیات تحقیق تجزیه و تحلیل می شود
تیرت ها و عناوین
تیترهایی که در این اقدام پژوهی اختلال املانویسی وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با اختلال املا نویسی
پیشگفتار در رابطه با اختلال املا نویسی
مقدمه موضوع در رابطه با اختلال املا نویسی
شناسایی مسئله در رابطه با اختلال املا نویسی
توصیف وضع موجود اقدام پژوهی اختلال املانویسی
بخش هایی از توصیف وضع موجود در این فایل اقدام پژوهی اختلال املانویسی
اينجانب …. مدت …. سال است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اكنون نيز در آموزشگاه …… مشغول تدريس هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتي درس را تدريس مي كردم و با دانش آموزان در کلاس املا كار مي كردم تمام سعي من بر اين بود تا دانش آموزانم مشكلي در نوشتن نداشته باشند. زيرا هر معلّمي آرزو دارد كه دانش آموزانش درس هاي او را بهتر و آسان تر ياد بگيرند و گفته هايش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ كند.در بين اين دانش آموز ان رضا در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان ديگر نبود با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه می کرد . برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی داد و زود خسته می شد. درکلاس آرام و قرار نداشت همیشه با بغل دستی اش در حال صحبت بود و با استفاده از روش های مختلف تشویق مدت کوتاهی سر جای خود می نشست. بنابراین باخود اندیشیدم چگونه می توانم با تشويق رضا را به درس املاء علاقه مند سازم؟
دیدگاه ها