no-img
آب طرح

طرح کرامت ابتدایی به صورت ورد و قابل ویرایش - آب طرح


آب طرح
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

طرح کرامت ابتدایی به صورت ورد و قابل ویرایش
zip
تیر 23, 1402
۰ تومان

طرح کرامت ابتدایی به صورت ورد و قابل ویرایش


موسسه آب طرح

محققین مرکز آب طرح با بهره گیری از مطالعات و مباحث به روز علمی در زمینه و پایه های مختلف مدرسهی به پشتوانه اعتبار کاری و مدرسهی خود، همراه و پاسخگوی نیاز پژوهشی دانش آموزان محترم می باشد. کارگروه مرکز آب طرح متشکل از پایه سومن و کارشناسان ارشد پایه های علوم انسانی، علوم پایه، علوم پزشکی و فنی مهندسی به همراه مترجمین و مقاله نویسان (مقالات علمی پژوهشی، isi و… ) خبره در کنار نویسندگان توانای کتاب در خدمت اساتید و دانش آموزان محترم می باشد. تخصص، پاسخگویی و پشتیبانی از تمامی کارهای پژوهشی محوله، رمز موفقیت و پیشگام بودن از ابتدا تا به امروز بوده است

  • مشاوره رایگان

  • طرح کرامت پایه دوم

  • طرح کرامت پایه چهارم

  • طرح کرامت پایه سوم

  • مقاله ISI

  • مترجم و نویسنده کتاب

اطلاعات بیشتراطلاعات بیشتر

انجام طرح کرامت کلیه پایه ها

در ابتدای بحث انجام طرح کرامت جا دارد کمی در خصوص طرح کرامت و کاربرد های آن با یکدیگر صحبت کنیم. یکی از مهم ترین چالش هایی که اغلب دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی با آن مواجه هستند، نگارش طرح کرامت است. دانش آموزان لازم است تا در انتهای دوره‌ی تحصیلی خود نسبت به ارائه‌ی طرح کرامت اقدام کنند. در بسیاری از موارد دانش آموزان در ارائه‌ و نگارش پژوهش های علمی خود با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند‌. مطمئنا تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی به معنای آمادگی فرد برای انجام کارهای پژوهش محور نیست. زیرا در روزهای تحصیل در مدرسه کمتر مواقعی به درستی نحوه‌ی نگارش طرح کرامت، دفتر طرح و… آموزش داده می‌شود‌.

خدمات آب طرح

در اغلب موارد درس روش تحقیق تنها واحدی است که طی دوران تحصیل در مقاطع پایه چهارم و پایه سوم به بحث نحوه‌ی پژوهش می‌پردازد. البته این واحد درسی به تنهایی نمی‌تواند نیازهای پژوهشی دانش آموزان و محققان را رفع کند. زیرا معمولا در مدرسه از کنار این درس با جزوات خلاصه و مختصر عبور می‌شود. به همین جهت لازم است تا یک راهنمای خوب در طول نگارش طرح کرامت همراه شما باشد تا پژوهشی با بالاترین کیفیت ارائه دهید. ما در تیم خود با استفاده از کادری مجرب و تخصصی برای انجام طرح کرامت کلیه پایه ها در کنار شما هستیم.

انواع طرح کرامت

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، در انتهای دوران تحصیلات تکمیلی انجام طرح کرامت یکی از کارهای اساسی برای اخذ مدارک مورد نظر است. تا زمانی که از طرح پژوهشی خود دفاع نکنید، نمی‌توانید نسبت به دریافت مدرک خود اقدام کنید. در برخی از پایه های علوم پزشکی، با توجه به مقطع تحصیلی دانش آموزان طرح کرامت ها در سه دسته بندی مختلف قرار می‌گیرند. علوم پایه، بالینی و تخصصی از شاخه های این دسته هستند. سایر پایه های تحصیلی نیز که مربوط به گروه های علوم انسانی می‌شوند، باید مرحله‌ی مرسوم نگارش و دفاع از طرح کرامت را در مقطع ارشد و پایه سوم طی کنند. ما در این مجموعه سوابق درخشانی در زمینه انجام انواع طرح کرامت داریم.

انجام پژوهش

 

جالب است بدانید حتی در مواردی دیده شده که برخی از مدرسه ها در انتهای دوره تحصیلی کارشناسی نیز انجام طرح کرامت و دفاع از آن را الزامی می‌دانند. معماری، حسابداری، حقوق، روان‌شناسی و… از پایه هایی هستند که دانش آموزان زیادی در گرایش های مرتبط با آن‌ها در حال تحصیل می‌باشند. به همین جهت انتخاب موضوعات بکر برای نگارش طرح کرامت در پایه های مذکور کمی سخت تر است. اما جای هیچ نگرانی نیست. کادر تخصصی ما با بررسی دقیق پایه و گرایش تحصیلی شما بهترین گزینه ها را پیش رویتان خواهد گذاشت.

قیمت انجام طرح کرامت پایه چهارم

مجموعه ی پژوهشی ما علی‌رغم به کارگیری افراد با تجربه و دارای سوابق علمی درخشان تا حد امکان کمترین هزینه را برای انجام کارهای تحقیقی در نظر می‌گیرد. زیرا ما به درستی از دغدغه ها و مشکلات دانش آموزان و هزینه های پیش روی آن‌ها باخبریم. تعیین قیمت کارهای پژوهشی مقطع پایه چهارم با توجه به کاربرد های مدنظر دانشجو در نگارش طرح کرامت و مقاله متغیر خواهد بود.

طرح کرامت و رساله

قیمت انجام طرح کرامت پایه سوم

شاید هزینه انجام طرح کرامت پایه سوم برایتان سوال باشد. مجموعه ی ما با ارائه انواع خدمات پژوهشی مرتبط با مقطع پایه سوم تا اخذ مدرک همراه شماست. برای اطلاع دقیق از هزینه های مربوط به انجام طرح کرامت پایه سوم، نگارش مقاله و اخذ گواهی چاپ شرایط شما نیاز به بررسی دارد. زیرا قیمت انجام پژوهش تا حد زیادی به عواملی مثل پایه و گرایش تحصیلی دانشجو، موضوع و زمان پیشنهادی بستگی دارد. برخی از پژوهش ها به دلیل انجام کارهای میدانی مستلزم صرف هزینه ی بیشتری هستند. مخصوصا در مقطع پایه سوم که دروس تخصصی تر و توقعات اساتید بالاتر است، این هزینه ها افزایش پیدا می‌کنند. اگر موضوع مدنظر پژوهش شما در زمره‌ی موضوعات کارگاهی و آزمایشگاهی است باید بودجه ی بیشتری را به آن اختصاص دهید.

اهمیت نوشتن یک طرح کرامت موفق

هزینه طرح کرامت و کسب اطلاعات کامل درباره ی آن دغدغه ی بسیاری از دانش آموزان عزیز می باشد. در صورتی که قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را دارید حتما باید از یک طرح کرامت ی خوب در مقطع ارشد دفاع نمایید. نمره ی طرح کرامت تاثیر مستقیمی در موفقیت های بعدی در مقطع پایه سوم و فوق پایه سوم خواهد داشت. در صورتی که چند مقاله ی معتبر در ژورنال های معتبر داشته باشید حتما می توانید مقاطع پایه سوم را نیز سپری کنید.

پس در واقع می توان گفت اهمیت نوشتن یک طرح کرامت ی موفق برای افرادی که قصد کسب موفقیت های بعدی را در مقاطع بالاتر دارند بسیار مهم است. در ابتدا باید به این موضوع اشاره کرد که رقم و عدد دقیقی برای انجام طرح کرامت ها وجود ندارد. عوامل متعددی در تعیین هزینه انجام طرح کرامت نقش دارند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

رابطه ی کیفیت و هزینه طرح کرامت

برای تعیین هزینه طرح کرامت در قدم اول باید به کیفیت علمی و نگارشی آن توجه داشته باشید. چه کسی طرح کرامت شما را انجام می دهد؟ کسی که در اینترنت دنبال موضوع مرتبط می گردد و با کپی کردن مطالب سعی در اتمام فصل های آن دارد یا شخصی متخصص که تحقیقات کاملی را از طریق سایت های خارجی انجام می دهد؟ قطعا کیفیت مقالات نگارش شده توسط این دو نفر یکی نخواهد بود. در صورتی که تبلیغاتی را مبنی بر ارزان بودن طرح کرامت می شنوید، نباید انتظار تحویل گرفتن یک طرح کرامت ی با کیفیت باشید.

توجه داشته باشید که یک طرح کرامت با کیفیت حتما باید توسط فردی متخصص در حوزه ی پایه تحصیلی شما انجام گردد. زمان و زحمتی که برای انجام تحقیقات توسط افراد حرفه ای صرف می شود بسیار بیشتر از افراد غیر متخصص است. پس برای داشتن یک طرح کرامت ی با کیفیت حتما باید هزینه ی معقولی را بپردازید.

عوامل موثر در هزینه طرح کرامت

عوامل متعددی می توانند در تعیین هزینه طرح کرامت نقش داشته باشند. در اینجا به شش مورد از مهم ترین عوامل تاثیرگذار اشاره می کنیم. مقطع تحصیلی، محل مدرسه، موضوع طرح کرامت، حجم طرح کرامت، نرم افزارهای مورد نیاز و زبان نگارش از جمله مهم ترین عوامل در تعیین قیمت یک طرح کرامت می باشند.

هزینه طرح کرامت و ارتباط آن با مقطع تحصیلی

برای مشخص کردن قیمت نوشتن طرح کرامت قبل از هر چیز باید به مقطع تحصیلی که در آن قرار دارید توجه نمایید. قطعا هزینه ی انجام طرح کرامت ی مقطع پایه سوم بسیار بیشتر از مقطع پایه چهارم خواهد بود. در برخی از پایه های تحصیلی در مقطع کارشناسی نیز باید طرح کرامت ای را به استاد ارائه نمایید. قیمت طرح کرامت برای مقطع کارشناسی به مراتب کمتر از سایر مقاطع خواهد بود.

در چه مدرسهی درس می خوانید؟

اگر شما دانشجوی یک مدرسه برتر در کشور هستید قطعا باید هزینه ی بیشتری را برای انجام طرح کرامت صرف نمایید. زیرا مواردی که در مدرسه های برتر مورد بررسی استادان قرار می گیرد به مراتب سخت گیرانه تر از مدرسه های معمولی است. هر چقدر رتبه محل تحصیل شما بیشتر باشد باید مطالب و طرح کرامت ی پیچیده تری را ارائه دهید.

موضوع طرح کرامت شما و تعیین هزینه طرح کرامت

از دیگر عوامل بسیار مهم در تعیین هزینه طرح کرامت موضوع آن می باشد. قطعا هر چه میزان پیچیدگی موضوع در یک طرح کرامت بیشتر باشد فرد محقق باید زمان و زحمت بیشتری را صرف نوشتن آن نماید. در صورتی که اطلاعات مورد نیاز برای نگارش مطلب در دسترس نباشد قطعا باید پول بیشتری را برای آن بپردازید. توجه داشته باشید که تخصص فرد نویسنده حتما باید مرتبط با موضوع و پایه تحصیلی باشد. در غیر این صورت طرح کرامت کیفیت لازم را نخواهد داشت.

حجم طرح کرامت شما چقدر است؟

حجم و تعداد صفحات مورد نیاز برای طرح کرامت قیمت نگارش مطلب را مشخص می نماید. قطعا نگارش یک مطلب 50 صفحه ای با یک طرح کرامت 200 صفحه ای یکسان نیست و نیاز به وقت بیشتری دارد. پس اگر تعداد صفحات طرح کرامت ی شما زیاد باشد باید هزینه ی بیشتری را پرداخت نمایید.

آیا نرم افزارهای خاصی برای نگارش طرح کرامت لازم است؟

پیچیده بودن نرم افزارهای مورد نیاز برای نوشتن طرح کرامت تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن خواهد داشت. در صورتی که مقاله نیازمند استفاده از نرم افزارهای پیچیده باشد دارای قیمت بیشتری خواهد بود.

زبان نوشتاری چه تاثیری در تعیین هزینه طرح کرامت دارد؟

در مواردی افراد نیازمند طرح کرامت هایی به زبان غیر فارسی هستند. زبان انگلیسی که زبان بین المللی در دنیا محسوب می شود بیشتر در مقالات خارجی زبان استفاده می گردد. در مقاطع پایه سوم برای ارائه مقالات به مجامع بین المللی نیازمند نگارش طرح کرامت ها به زبان انگلیسی است. توجه داشته باشید که در این صورت باید هزینه ی دو برابری را بپردازید.

نکات مهم درباره ی نوشتن طرح کرامت

زمان لازم :

اگر فکر می کنید، می توانید در مدت زمان کوتاه یک طرح کرامت ی قابل قبول درست کنید سخت در اشتباهید. حتما باید برنامه ریزی و زمانبندی درستی را برای تحقیق و نگارش مقاله انجام دهید. اگر روزی یک الی سه ساعت برای تحقیق و نگارش زمان بگذارید در مدت زمان قابل قبولی می توانید طرح کرامت را به اتمام برسانید. کمال گرایی درباره ی مدت زمان نگارش طرح کرامت بسیار اشتباه است. با داشتن یک واقع بینی منطقی و برنامه ریزی صحیح می توانید موفقیت لازم را در این زمینه به دست آورید.

پیشینه ی پژوهش

در زمان تعیین هزینه طرح کرامت باید به پیشینه پژوهش افراد نیز توجه کرد. در صورتی که قصد انجام طرح کرامت را دارید حتما باید اطلاعات کافی را جمع آوری نمایید. منابع متعدد خارجی و چند زبانه می تواند برای ارائه بهتر به شما کمک کند. تنها به کتابخانه و یا گوگل اکتفا نکنید. بهتر است از هر دو مورد بهره بگیرید و اطلاعاتی را که جمع آوری نموده اید در یک فایل مخصوص ثبت کنید. تنها به منابع انگلیسی اکتفا نکنید و از مقالات خارجی زبان دیگر نیز بهره بگیرید. البته داشتن دسترسی به ترجمه ی این منابع نیز بسیار مهم است. هر چقدر میزان تحقیق و پژوهش شما بیشتر باشد طرح کرامت ی با کیفیت تری را ارائه خواهید داد.

اخذ مدرک

 

مراحل انتخاب موضوع طرح کرامت ارشد و پایه سوم

مهم ترین قدمی که برای انجام طرح کرامت یا رساله خود برمی‌دارید، انتخاب یک موضوع مناسب است. در انتخاب موضوع باید دقت کافی را به عمل آورید. بسیاری از افراد بدون آینده نگری با عجله ی زیادی از این مرحله گذر می‌کنند. چنین افرادی تنها چیزی که مدنظر خود قرار می‌دهند، تکراری نبودن موضوع است. در حالی که جدید بودن موضوع پژوهش به تنهایی کافی نیست. باید در انتخاب یک موضوع مناسب بسیار خلاقانه و با دقت عمل کرد. یکی از دلایل اساسی که اغلب دانش آموزان را در نگارش طرح کرامت، ارائه و دفاع از آن دچار مشکل می‌کند، انتخاب نادرست موضوع است. باید موضوعی را انتخاب کنید که علاوه بر تکراری نبودن، با روحیات و علایق شما سازگار باشد. زیرا اگر صرفا یک موضوع جدید را انتخاب کنید که علاقه ای به آن ندارید، انگیزه ی کافی برای انجام پژوهش و دفاع از طرح کرامت را پیدا نخواهید کرد.

نگارش مقاله پژوهشی

 

گاهی اوقات هم ممکن است اساتید راهنما یا مشاور برای انجام طرح کرامت موضوعاتی را به شما پیشنهاد دهند. یا اینکه در مواردی شاهد هستیم که اساتید حیطه ی کلی موضوع را مشخص می‌کنند و دانشجو باید یک موضوع جدید که قابلیت پژوهش داشته باشد، از آن استخراج کند. این کار برای بسیاری از دانش آموزان چالش برانگیز است. بنابراین ما در کنارتان هستیم تا مناسب ترین موضوع را مطابق با انتظارات اساتید راهنما و مشاور شما در اختیارتان بگذاریم. کافی است تا اطلاعات لازم در خصوص پایه، گرایش تحصیلی، مدرسه محل تحصیل و پیشنهادهای اساتید مشاور و راهنمای خود را به ما ارائه دهید.

بهترین موسسه انجام طرح کرامت پایه سوم و مقاله

این روزها موسسات فراوانی وجود دارند که مدعی انجام طرح کرامت و کارهای پژوهشی هستند. متاسفانه هر چقدر که تعداد موسسات نگارش طرح کرامت و مقاله افزایش پیدا کند، دانش آموزان حین انتخاب دچار سردرگمی می‌شوند. در بسیاری از موارد نیز موسسات به جای نگارش طرح کرامت ارشد، پایه سوم، دفتر طرح و مقاله توسط تیم های تخصصی به کپی کردن مطالب موجود می‌پردازند. همین مسئله هم باعث می شود تا دانش آموزان حین دفاع از طرح کرامت دچار مشکل شوند. زیرا اساتید مدرسه در بررسی پژوهش های دانش آموزان خود دقت عمل بسیار زیادی دارند و با نگاهی موشکافانه پروژه های تکراری و کپی شده را رد می‌کنند. در چنین شرایطی با سلب اعتماد اساتید، کار دانش آموزان در امر دفاع از طرح کرامت به مراتب سخت تر خواهد شد. به همین جهت لازم است تا برای جلوگیری از بروز مشکلات این چنینی در آینده، حین انتخاب موسسه دقت کافی داشته باشید.

تیم تخصصی آب طرح

اگر بخواهید انجام طرح کرامت خود را به هر موسسه ای بدون تحقیق در مورد کادر تخصصی و سوابق مربوط به آنان بسپارید، علاوه بر مشکلاتی که پیش از این اشاره کردیم، با هدر رفتن پول و زمان خود نیز روبه‌رو خواهید شد. ما به عنوان بهترین موسسه انجام طرح کرامت پایه سوم و مقاله در کنار شما هستیم. در هر پایه ای که در حال تحصیل هستید و با هر گرایشی که می‌خوانید، می توانید پژوهش های خود را به ما بسپارید. ما از تیم حرفه ای خود که در گرایش های مختلف تحصیلی دارای تجربه و سوابق علمی هستند، اطمینان کافی داریم. بنابراین کیفیت طرح کرامت ها و مقالات شما توسط محققان مجموعه ی ما تضمین خواهد شد.

سفارش طرح کرامت

سفارش طرح کرامت و سپردن کار به یک تیم حرفه ای با سابقه می‌تواند شما را هر چه سریع تر به هدف مورد نظرتان برساند. پس از اینکه موضوع مناسب برای طرح کرامت انتخاب شد، نوبت به نگارش دفتر طرح می‌رسد. در دفتر طرح با بخش هایی نظیر بیان مسئله، پرسش های تحقیق، فرضیات پژوهش، نوآوری پژوهش و نتیجه گیری مواجه هستیم. باید یک دفتر طرح حرفه ای داشته باشید تا نقشه ی راه شما در نگارش طرح کرامت کاملا مشخص باشد. ما در گروه پژوهشی خود تمامی مراحل مذکور را به کمک متخصصان پایه و گرایش تحصیلی شما به انجام می‌رسانیم. بعد از نگارش دفتر طرح می توانید با خاطری آسوده نسبت به تصویب آن اقدام کنید.

دفتر طرح شما در سامانه ی مدرسهی به اساتید راهنما و مشاور ارجاع می‌شود. پس از تایید آن‌ها مدیر گروه دانشکده نسبت به انتخاب داور و ارجاع آن به داوری گام برمی‌دارد. پس از اینکه داوران کار شما را تایید کنند، سایر ارجاعات اداری جهت تصویب نهایی دفتر طرح انجام خواهد شد و گردش کار آن در سامانه‌ی کاربری شخصی شما نمایش داده می‌شود. پس از انتخاب موضوع، نوشتن طرح پژوهش یا دفتر طرح انجام می‌شود. در دفتر طرح باید موضوع تحقیق و مسئله ی مورد نظر پژوهشگر شرح داده شود. سوالاتی که در حین نگارش طرح کرامت قرار است به آن‌ها پاسخ داده شود نیز، در دفتر طرح معین می‌شوند و پژوهشگر پاسخ های احتمالی و فرضیات خود را نسبت به پرسش های تحقیق مطرح خواهد کرد. پس از تصویب دفتر طرح توسط گروه آموزشی مدرسه، مجوز شروع تحقیقات برای انجام طرح کرامت داده می‌شود. زمانی که سفارش طرح کرامت خود را نزد ما ثبت کنید گام های فوق الذکر با دقت تمام برایتان انجام خواهد شد.

نگارش دفتر طرح

در انجام طرح کرامت، نوشتن دفتر طرح همواره یکی از گام های مقدماتی و در عین حال بسیار با اهمیت است. زیرا در تعیین سرنوشت طرح کرامت یا رساله‌ی شما نقش اساسی ایفاء می‌کند. قبل از هر اقدامی برای شروع کار پژوهشی باید موضوع خاصی را معین کنید. البته انتخاب موضوع برای انجام کار طرح کرامت یا رساله کار آسانی نیست. این روزها به دلیل وجود انبوهی از دانش آموزان در پایه ها و گرایش های مختلف تحصیلی، بسیاری از موضوعات رایج اشباع شده اند. همانطور که اطلاع دارید، برای نگارش طرح کرامت به هیچ عنوان نمی‌توانید از موضوعات تکراری که قبلا مورد پژوهش قرار گرفته اند استفاده کنید. به همین دلیل است که اکثر دانش آموزان در این مرحله دچار مشکل می‌شوند. زیرا اکثر موضوعاتی که به ذهن آن‌ها می‌رسد، مورد تایید استاد راهنما قرار نمی‌گیرد. مزیت کارهای پژوهشی نظیر طرح کرامت، رساله و مقاله در جدید بودن آن است.

نوآوری در پژوهش

 

برای این کار لازم است استعلامات لازم از سایت هایی نظیر ایرانداک انجام پذیرد تا از کار کردن روی موضوع تکراری اجتناب شود. ما در تیم تخصصی خود دغدغه های مختلف دانش آموزان تحصیلات تکمیلی را از جهت انتخاب موضوع درک می‌کنیم. به همین جهت با توجه به پایه و گرایش تحصیلی شما سعی می‌کنیم، جدیدترین موضوعات را در اختیارتان قرار دهیم. پس از تصویب دفتر طرح تیم مجرب ما طرح کرامت را با توجه به بخش های مختلف دفتر طرح نگارش می‌کند. در واقع دفتر طرح یک طرح کلی پیش روی پژوهشگر برای نگارش طرح کرامت قرار می‌دهد. مزیت دفتر طرح این است که به شما نشان می‌دهد دغدغه پرسش اصلی پژوهشگر که او را وادار به تحقیق کرده است چیست. با نگارش طرح کرامت پژوهشگر برای پاسخ به این پرسش اصلی از منابع مختلف خارجی و داخلی کمک می‌گیرد، تا به جواب مشخصی برسد.

طرح کرامت پایه سوم

در این قسمت به انجام طرح کرامت پایه سوم می پردازیم. معمولا به دلیل اینکه تعداد دانش آموزان پایه چهارم بیشتر است، بسیاری از افراد اطلاعات کافی از رساله پایه سوم ندارند. طرح کرامت پایه چهارم و رساله پایه سوم ممکن است در نظر عموم مردم مشابه یکدیگر تلقی شوند. در حالی که اگر بخواهیم یک دید تخصصی به این موضوع داشته باشیم، متوجه تفاوت های آن‌ها خواهیم شد. یکی از تفاوت های اساسی رساله پایه سوم و طرح کرامت پایه چهارم، حجیم تر بودن رساله پایه سوم است.

معمولا حجم طرح کرامت های پایه چهارم بین ۶۰ الی ۱۰۰ صفحه متغیر است. اما با توجه به پیچیدگی رساله ی پایه سوم حجم برخی از پژوهش ها ممکن است چندین برابر عدد یاد شده باشد. علت طولانی تر بودن رساله پایه سوم این است که دانشجوی این مقطع باید پس از ارائه‌ی ایده های نوین، نظریه ی نهایی خود را در رساله ارائه دهد. در مقطع پایه چهارم اساتید به دنبال این هستند که توانایی دانشجو را در انجام پژوهش های مرتبط با گرایش تحصیلی مدنظر ارزیابی کنند.

منابع تخصصی تحقیق

 

سفارش طرح کرامت پایه سوم   

انجام طرح کرامت مقطع پایه چهارم نشانگر چکیده ای از اندوخته های دانشجو در طول دوران تحصیل است. اما در مقطع پایه سوم انتظار اساتید بسیار بالاتر خواهد رفت. به همین جهت حتی نگارش دفتر طرح نیز در این مقطع به آسانی پایه چهارم نیست. باید در نگارش دفتر طرح همه ی موارد بسط و گسترش بیشتری پیدا کنند. جزئیات در نگارش دفتر طرح و رساله پایه سوم واجد اهمیت بسیار زیادی است. فرضیات پژوهش و نتیجه گیری باید در رساله پایه سوم بسیار پررنگ باشد. در حقیقت لازم است تا اوج خلاقیت دانشجو در کار پژوهشی این مقطع به نمایش گذاشته شود. در بسیاری از موارد دانش آموزان مقطع پایه سوم برای اینکه امکان دفاع از رساله ی خود را داشته باشند، باید دارای مقالات پژوهشی چاپ شده در نشریات معتبر باشند. اگر شما هم به دنبال جلب نظر اساتید هستید، می‌توانید از ظرفیت های پژوهشی تیم ما نهایت بهره را ببرید.

 



موضوعات :
برچسب‌ها :
ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *