no-img
آب طرح

تجارب برتر تربیتی معاون فنی ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری


آب طرح
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

تجارب برتر تربیتی معاون فنی ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری
zip
آبان 21, 1396
۹,۰۰۰ تومان

تجارب برتر تربیتی معاون فنی ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری


تجارب برتر تربیتی معاون فنی در راستای ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری برای دانش آموزان  مناسب برای ارائه معاون فنی به عنوان ابتکارات فردی و حرفه ای

تجارب برتر تربیتی معاون فنی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 20 صفحه بوسیله تیم تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معاون اجرایی منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  تجارب برتر تربیتی معاون فنی وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

پیشنهاد های کاربردی پیرامون ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

نتایج بدست آمده پیرامون ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

بیان راهکار پیرامون ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

فهست منابع مود استفاده پیرامون ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

راه حل هایی که در تجارب برتر تربیتی معاون فنی از آنها استفاده نمودیم :

پیشگیری از رفتار های نامطلوب دانش آموزان در کلاس.

زیرا پیشگیری بهتر و آسان تر از درمان است. برای این کار معلم باید مسائلی را که موجب قطع توجه و ارتباط آموزشی در کلاس می شود شناخته و آنها را خنثی نماید. کاوینگتون (1999) در رابطه با این کار، نکات زیر را توصیه می کند:

1- در بعضی مواقع با عوامل بی نظمی کلاس باید به طور انفرادی ارتباط برقرار کرده و از دلایل آنمطلع شوید.

2- رفتارها و فعالیت های برهم زننده نظم را مشخص و آن را به صورت قوانین در کلاس مطرح کنید. مثلا: کثیف کردن دیوار ها قدغن است.

3- منتظر برخی رفتار های غیر قابل پیش بینی باشید و میزان توانایی برخورد خود را با آنها بسنجید.

برای دریافت تجارب برتر تربیتی معاون فنی از این بخش اقدام کنید.



ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *