no-img
آب طرح

اقدام پژوهی معاون اجرایی متوسطه اول نمونه ای دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش


آب طرح
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم مشکل گوشه گیری و ساکت بودن دانش آموز پایه نهم آموزشگاه را برطرف نمایم
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
اردیبهشت 17, 1400
۱۵,۰۰۰ تومان

اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم مشکل گوشه گیری و ساکت بودن دانش آموز پایه نهم آموزشگاه را برطرف نمایم


اقدام پژوهی مشکل گوشه گیری و ساکت بودن دانش آموز

اقدام پژوهی معاون اجرایی متوسطه اول با موضوع چگونه توانستم  مشکل گوشه گیری و ساکت بودن دانش آموز پایه نهم آموزشگاه را برطرف نمایم

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معاون اجرایی متوسطه اول  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

درآموزش و پرورش دبیر نقش یاد دهنده ودانش آموزنقش یاد گیرنده(متعلم) رادارد. در این راه تعیم وتعلم مشکلات فراوانی بر سر راه وجود دارد که با همکاری دبیر ومتعلم باید برطرف گردد تا امر آموزش به سهولت انجام گیرد.

از مشکلات عدیده ای که در دانش آموزان وجود دارد می توان غیبت های بیش از حد دانش آموز، بیش فعالی دانش آموز ، حواس پرتی و عدم توجه به درس ، اضطراب واسترس ، انزوا طلبی وگوشه گیری و… می باشد.

از میان این مشکلات انزواطلبی وگوشه گیری درمیان برخی از دانش آموزان وجود دارد. انزواطلبی وگوشه گیری عارضه ای است که باعث می شود کودک و نوجوان از برقرار کردن ارتباط با افراد و محیط خارج دوری می کندو این کودکانو نوجوانان نوعأ با تقلیل یافتن علایق ذهنی و عاطفی نسبت به اطرافیان خود از داشتن دوست نزدیک و صمیمی محرومند

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معاون اجرایی متوسطه اول وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با گوشه گیری

پیشگفتار در رابطه با گوشه گیری 

مقدمه  موضوع در رابطه با گوشه گیری 

شناسایی مسئله در رابطه با  گوشه گیری 

توصیف وضع موجود

اینجانب …………………..دارای ………….سال سابقه کار در آموزش و پرورش می باشم و هم اکنون در پایه نهم آموزشگاه …. مشغول تدریس می باشم در سال تحصیلی اخیر متوجه مشکل جدی یکی از دانش آموزانم به نام در رابطه با گوشه گیری وی شد. او در لباس پوشیدن همیشه لباسهای او پاکیزه است ولی آنها را نامرتب می پوشد و نیز گاهی اوقات ازعطرهم استفاده می کند، ناخن های خود را همیشه کوتاه می کند وسعی می کند که نظافت خود را همیشه رعایت کند. این دانش آموز برروی کلاس همیشه ساکت و آرام است و معمولأ برای نشستن چه در کلاس وچه در حیاط گوشه ی آخر در کنج را انتخاب می کند، صبحت نمی کند مگر در مواقعی که سوالی از او بپرسیم که آن وقت هم تلاش می کند با سرعت جواب را بدهد و آرام بگیرد و اگرجواب را نداند به من نگاه می کند وهیچ جوابی نمی دهد و وقتی از او میخواهم صحبت کند فقط به من نگاه می کند.درزنگ ورزش با دیگر دانش آموزان بازی نمی کند وتنها در گوشه ای از مدرسه می ایستد وبه آنها نگاه می کند. در زنگ های تفریح بارها وبارها مشاهده شده که فقط در گوشه ای می ایستد و یا نشسته و سنگ های در دستش را به هم می کوبد.تابحال دیده نشده با دانش آموز دیگری در حال گفت وگووقدم ردن باشد.در کلاس ازحق خود دفاع نمی کند و فقط  سرش را پایین می اندارد. بنا بر این لازم بود که روی مشکل وی و راهکار های برطرف نمودن این مشکل به طور جدی کار شود

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  گوشه گیری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با گوشه گیری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  گوشه گیری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با گوشه گیری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  گوشه گیری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با گوشه گیری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با گوشه گیری 

نتیجه گیری در رابطه با گوشه گیری

پیشنهادات در رابطه با گوشه گیری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با گوشه گیری 

برای دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی متوسطه اول و دریافت  نمونه اقدام پژوهی معاون اجرایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *