no-img
آب طرح

اقدام پژوهی ابتدایی با موضوعات بسیار جدید و کاربردی - آب طرح


آب طرح
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

اقدام پژوهی ابتدایی با موضوعات بسیار جدید و کاربردی
zip
تیر 26, 1402
۰ تومان

اقدام پژوهی ابتدایی با موضوعات بسیار جدید و کاربردی


چرا باید مقاله‌های تخصصی را اقدام پژوهی کنیم؟

اگر می‌خواهید رزومه پژوهشی و تحصیلی پرباری داشته باشید و به کمک آن، از معتبرترین دانشگاه‌های جهان پذیرش بگیرید یا این‌که از قبل آن، اعتباری بین‌المللی کسب کنید، باید به فکر انتشار مقاله در ژورنال‌های معتبر بین‌المللی باشید. ارائه اقدام پژوهی‌ای دقیق و باکیفیت شانس پذیرش مقاله‌تان را، به میزان قابل توجهی، افزایش خواهد داد. یادتان باشد کیفیت اقدام پژوهی ابتدایی تخصصی‌تان به اندازه کیفیت و ارزش علمی مقاله‌تان اهمیت دارد. اگر اقدام پژوهی ابتدایی‌تان کیفیت لازم را نداشته باشد، هیچ ژورنالی آن را منتشر نخواهد کرد، حتی اگر از معتبرترین منابع برای نگارش آن استفاده کرده باشید.

  • تعداد کلمات

  • زمینه تخصصی

  • سطح اقدام پژوهی

  • زبان اقدام پژوهی

در شبکه پژوهندهین ایران، تیم بزرگی متشکل از اقدام پژوهیای متخصص حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. این پژوهندهان مجرب و متخصص همه توان‌شان را در ارائه اقدام پژوهی‌ای مطلوب به کار می‌گیرند و در نهایت، اقدام پژوهی‌ای باکیفیت و قابل انتشار و قابل استفاده را تحویل‌تان خواهند داد. به علاوه، تیم کنترل کیفی ترنسنت نیز بر کیفیت کار این پژوهندهان نظارت کامل را دارد.

اقدام پژوهی ابتدایی به فارسی و فارسی ویژه پروژه‌های دانشجویی

اگر دانشجو هستید و زمان کافی برای اقدام پژوهی ابتدایی ندارید، می‌توانید از سرویس‌های اقدام پژوهی ابتدایی و اقدام پژوهی کتاب استفاده کنید. همچنین اگر می‌خواهید برای نگارش مقالات و پایان نامه‌تان، از به‌روزترین مقاله‌های تخصصی استفاده کنید، باید به سراغ سرویس اقدام پژوهی ابتدایی بروید. با اقدام پژوهی ابتدایی می‌توانید منابعی معتبر و به‌روز را در دسترس داشته باشید و در نهایت، مقاله‌ای به‌روز و ارزشمند را ارائه دهید. بنابراین، فرقی نمی‌کند دانشجوی مقطع کارشناسی هستید یا در حال نگارش پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، در هر صورت، اقدام پژوهی ابتدایی می‌تواند در ارائه پژوهشی معتبر کمک‌تان کند.

اقدام پژوهی ابتدایی

اقدام پژوهی ابتدایی و غیرتخصصی مقالات دانشجویی

مقاله‌های دانشجویی به دو دسته تخصصی و غیرتخصصی تقسیم می‌شود. بالطبع، اقدام پژوهی این مقاله‌ها نیز به دو دسته اقدام پژوهی ابتداییو اقدام پژوهی غیرتخصصی تقسیم می‌شود. متون تخصصی حاوی واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی هستند و اقدام پژوهی آن‌ها مستلزم معادل‌یابی تخصصی و آشنایی با ساختار مقاله تخصصی است. پژوهنده مقاله تخصصی حوزه مورد نظرش را به خوبی می‌شناسد و می‌تواند اقدام پژوهی‌ای دقیق را ارائه دهد. اگر کیفیت اقدام پژوهی ابتدایی تخصصی برای‌تان مهم است، اقدام پژوهی آن را به پژوهنده متخصص حوزه مورد نظرتان بسپارید. برای مثال، اگر به فکر اقدام پژوهی ابتدایی تخصصی حوزه فلسفه هستید، به سراغ پژوهنده متخصص حوزه فلسفه بروید تا مقاله‌ای باکیفیت و دقیق را تحویل بگیرید.

 

اقدام پژوهی مقالات فارسی به فارسی

وقتی اسم مقاله و ژورنال معتبر به میان می‌آید، مقالات ISI اولین گزینه‌ای است که به ذهن‌مان می‌رسد. در ترنسنت نیز، کاربران متعددی از سفارش اقدام پژوهی ابتدایی ISI را ثبت می‌کنند. فرقی نمی‌کند می‌خواهید از اقدام پژوهی مقالات ISI در مسیر نوشتن پایان نامه‌تان استفاده کنید یا این‌که از به فکر انتشار مقاله ISI هستید، در هر صورت، سرویس اقدام پژوهی ابتدایی می‌تواند کمک‌تان کند. اگر به فکر اقدام پژوهی ابتدایی ISI به فارسی یا بالعکس هستید، بهتر است با پژوهنده مقاله‌تان در ارتباط باشید. ارتباط مستقیم با پژوهنده مقاله می‌تواند سبب بهبود کیفیت کارتان شود. در واقع، در این ارتباط مستقیم، می‌توانید درخواست‌های‌تان را پژوهنده مقاله مطرح کنید و همچنین، معادل‌های پیشنهادی‌تان را با وی در میان بگذارید.

اقدام پژوهی ابتدایی اقدام پژوهی انشا نویسی به فارسی

اقدام پژوهی فارسی به فارسی و فارسی به فارسی مقالات پزشکی، از حساس‌ترین انواع مقالاتی است که اقدام پژوهی می‌شود. برای انجام هر چه‌بهتر اقدام پژوهی این نوع از مقالات، مشتری بایستی قبل از شروع فرایند اقدام پژوهی، لیست کلمات مهم تخصصی و پرکاربرد در مقاله را با پژوهنده چک کند تا فرایند اقدام پژوهی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

اقدام پژوهی مقالات علوم پایه

علوم پایه متشکل از رشته‌هایی مانند آمار، ریاضیات، شیمی و زیست است. محققان و دانشمندان این حوزه روزانه مقالات علمی مختلفی را منتشر می‌کنند تا از این طریق، نتایج پژوهش‌ها و دستاوردهای تازه‌شان را به دست محققان و اساتید این حوزه برسانند. بیش از ده سال است که دانشجویان، پژوهشگران و اساتید حوزه‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی اقدام پژوهی ابتدایی های‌شان را به پژوهندهین ترنسنت می‌سپارند و همواره، از آنچه دریافت می‌کنند رضایت کامل را دارند.

 

اقدام پژوهی ابتدایی پرخاشگری

فرقی نمی‌کند در کدام شاخه یا گرایش از رشته‌های مهندسی برق یا مهندسی مکانیک تحصیل می‌کنید، در هر صورت، می‌توانید برای اقدام پژوهی ابتدایی تخصصی‌تان به پژوهندهین ترنسنت اعتماد کنید. در ترنسنت، اقدام پژوهی مقالات تخصصی هر کدام از این رشته‌ها را به پژوهنده متخصص آن خواهیم سپرد و در نهایت، اقدام پژوهی‌ای را تحویل‌تان خواهیم داد که بتوانید با خیال راحت، از آن استفاده کنید یا این‌که آن را در بهترین ژورنال‌ها ارائه دهید.

اقدام پژوهی مقالات درس ریاضی

علم ریاضی فقط مختص به دانشجویان، پژوهشگران و اساتید این حوزه نیست، بلکه مدیران و کارمندان شرکت‌ها و کسب و کارها نیز از آن بهره می‌گیرند. دایره وسیع مخاطبان این حوزه سبب افزایش نیاز به اقدام پژوهی ابتدایی‌های تخصصی ریاضی شده است. گرایش‌های مختلف ریاضی همواره در حال پیشرفت هستند، در نتیجه، برای این‌که از مدیران یا اساتید و دانشجویان به‌روز این حوزه باشید، باید جدیدترین مقالات حوزه ریاضی را اقدام پژوهی و مطالعه کنید. همچنین می‌توانید یافته‌ها و پژوهش‌های‌تان را در قالب مقاله به علاقمندان حوزه ریاضی در سراسر جهان ارائه کنید.

 

اقدام پژوهی ابتدایی به چه زبان‌هایی انجام می‌شود؟

در شبکه پژوهندهین ایران، اقدام پژوهی ابتدایی به زبان‌های مختلف انجام می‌شود و فقط مختص به زبان فارسی نیست. در ترنسنت، پژوهندهان خبره زبان‌های مختلف را گرد یکدیگر آورده‌ایم. مقاله‌های تخصصی و غیرتخصصی شما را به بیش از 25 زبان اقدام پژوهی می‌کنیم، از فارسی و فرانسه گرفته تا ژاپنی و روسی و ترکی استانبولی.

سفارش اقدام پژوهی فوری مقاله چیست؟

بیشتر افرادی که برای اقدام پژوهی ابتدایی مقالات خود به دنبال یک پژوهنده حرفه‌ای می‌گردند. زمان بسیار کمی دارند. با توجه به این مسئله، شبکه پژوهندهین ایران با فراهم کردن خدمات اقدام پژوهی فوری برای مشتریان خود این امکان را ایجاد کرده‌اند تا اقدام پژوهی انواع مقالات دانشگاهی و تخصصی در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

قیمت اقدام پژوهی ابتدایی تخصصی چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه اقدام پژوهی ابتدایی بستگی به موارد مختلف دارد:

برای آگاهی از هزینه دقیق اقدام پژوهی ابتدایی، می‌توانید سفارش اقدام پژوهی تخصصی تان را در سایت ثبت کنید یا این‌که با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

برخی از ژورنال‌ها، برای پذیرش مقاله شما نیاز به گواهی تایید اقدام پژوهی دارند. براساس قواعد، این گواهی باید توسط یک موسسه معتبر اقدام پژوهی تهیه شود. شبکه پژوهندهین ایران، ضمن داشتن مجوز از مراجع ذی‌صلاح داخلی، تنها موسسه دارای ISO17100 در ایران است و گواهی مورد تایید مراجع بین المللی صادر می‌کند.

زمینه‌های تخصصی اقدام پژوهی در ترنسنت

  • حسابداری/اقتصاد
  • اقدام پژوهی ابتداییرشته برق
  • اقدام پژوهی ابتداییمتون ریاضی
  • اقدام پژوهی ابتداییکامپیوتر
  • اقدام پژوهی ابتداییمتون حسابداری
  • اقدام پژوهی ابتداییمکانیک
  • اقدام پژوهی ابتداییمتون عمران
  • اقدام پژوهی ابتداییمتون پزشکی
  • اقدام پژوهی ابتداییحوزه علوم پایه
  • اقدام پژوهی ابتدایی معماری
  • اقدام پژوهی ابتداییمتون کشاورزی و صنایع غذایی
  • اقدام پژوهی ابتداییمتون روان‌شناسی
  • اقدام پژوهی ابتدایینفت، گاز و پتروشیمی
  • اقدام پژوهی ابتدایی متون حقوق
  • و اقدام پژوهی مقالات تخصصی ISI در کلیه رشته‌ها

 

نمودار بالا که از سایت رسمی Scimago انتخاب شده است، فراوانی انتشار مقالات علمی دانش‌پژوهان ایرانی را نشان می‌دهد. همانطور که از نمودار مشخص است بخش بزرگی از مقالات در انواع شاخه‌های پزشکی و بیولوژی اقدام پژوهی و چاپ می‌شوند، همچنین تعداد مقالات اقدام پژوهی و چاپ شده در حوزه کامپیوتر و علوم پایه نیز بسیار زیاد است.

انواع پکیج‌های سفارش اقدام پژوهی ابتداییمقاله

اگر برای ثبت سفارش اقدام پژوهی ابتدایی و اقدام پژوهی دانشگاهی، به سایت شبکه پژوهنده ین ایران مراجعه کنید، سه پکیج را پیش روی‌تان خواهید دید.

  • اقدام پژوهی طلایی+ بازخوانی
  • اقدام پژوهی نقره‌ای
  • اقدام پژوهی برنزی

بسته به بودجه و نیازتان، می‌توانید یکی از این سه پکیج را برای اقدام پژوهی ابتدایی انتخاب کنید. در ادامه، از تفاوت‌ها و شباهت‌های این سه پکیج برای‎‌‌تان گفته‌ایم.

 

پکیج طلایی+ بازخوانی: اقدام پژوهی‌ای دقیق و بی‌نقص

پکیج طلایی شبکه پژوهندهین ایران باکیفیت‌ترین و بهترین نوع از خدمات این سامانه است. در این پکیج متن مقاله به دست پژوهندهان حرفه‌ای و خبره‌ای اقدام پژوهی می‌شود که بیش از 10 سال درزمینهٔ اقدام پژوهی مقالات تخصصی سابقه‌دارند. قیمت اقدام پژوهی ابتدایی در این پکیج به نسبت سایر پکیج‌ها بیشتر است اما پیشنهاد می‌شود برای سفارش اقدام پژوهی مقالاتی که قرار است در نشریات خارجی به چاپ برسد، حتماً این پکیج انتخاب شود.

پکیج نقره‌ای، اقدام پژوهی متون تخصصی توسط پژوهندهان حرفه‌ای

پکیج نقره‌ای به نسبت پکیج طلایی قیمت و هزینه کمتری دارد اما این به معنای کم شدن کیفیت اقدام پژوهی نیست چراکه پژوهندهان پکیج نقره‌ای، متون تخصصی در رشته‌های مختلف را اقدام پژوهی می‌کنند. این پکیج برای پایان‌نامه‌ها و پروژه‌های پژوهشی، مناسب است.

پکیج برنز، اقدام پژوهی مقالات عمومی و غیرتخصصی

پکیج برنزی ارزان‌ترین پکیج اقدام پژوهی ابتدایی است. اقدام پژوهی برنزی را ماقدام پژوهیای تازه‌کار انجام می‌دهند، از این رو، احتمال خطا در آن وجود دارد. از این رو، معمولاً پکیج برنزی را برای اقدام پژوهی ابتدایی‌های تخصصی پیشنهاد نمی‌کنیم.

آیا امکان برگشت و بازخوانی مقاله اقدام پژوهی‌شده وجود دارد؟

یکی از مهم‌ترین سؤالات و دغدغه‌هایی که برای مشتریان شبکه پژوهندهین ایران وجود دارد این است که آیا پس از تحویل متن اقدام پژوهی‌شده و پیدا کردن مشکلات و ایرادات احتمالی در متن، احتمال بازخوانی مجدد وجود دارد و یا خیر!؟ در پاسخ به این سؤال بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که کلیه ماقدام پژوهیای شبکه پژوهندهین ایران، پس از اتمام مراحل اقدام پژوهی، کل متن را بارها بازخوانی و غلط‌گیری می‌کنند تا هیچ‌گونه ایرادات نگارشی و املایی در متن وجود نداشته باشد.

 

تیم پژوهندهان ترنسنت، به هیچ وجه، از ماشین‌های اقدام پژوهی برای اقدام پژوهی ابتدایی استفاده نمی‌کنند. همچنین اگر معادل اصطلاحات تخصصی را از منابع معتبر پیدا می‌کنند، بنابراین خیال‌تان از بابت صحت معادل‌یابی راحت باشد. چنانچه معادلی در زبان مقصد وجود نداشته باشد، در پانویس، معادل دقیق واژه را توضیح خواهند داد.

اگر از هر لحاظ، از کیفیت اقدام پژوهی ابتدایی رضایت نداشته باشید، پس از تأئید تیم کنترل کیفی، هزینه اقدام پژوهی را مرجوع خواهیم کرد یا این‌که اقدام پژوهی ابتدایی‌تان را به پژوهندهی دیگر واگذار خواهیم کرد.

برای مشاهده نمونه‌های اقدام پژوهی ابتدایی تخصصی، می‌توانید به واحد خدمات اقدام پژوهی الزویر مراجعه کنید. برای مشاهده خدمات ویرایش حرفه‌ای مقاله‌های فارسی نیز، می‌توانید سری به مرکز مشترک اشپرینگر و نیچر بزنید.

 



موضوعات :
برچسب‌ها :
ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *