no-img
آب طرح

طرح های جابربن حیان کلاس دوم ابتدایی ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع کوره خورشیدی - آب طرح


آب طرح
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

طرح های جابربن حیان کلاس دوم ابتدایی ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع کوره خورشیدی
zip
آذر 6, 1397
۲۰,۰۰۰ تومان

طرح های جابربن حیان کلاس دوم ابتدایی ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع کوره خورشیدی


طرح های جابربن حیان کلاس دوم ابتدایی ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع کوره خورشیدی به همراه دفتر کارنما توسط بانک فایل پژوهشی معلمان

نکته ای پیرامون طرح های جابربن حیان کلاس دوم ابتدایی با موضوع کوره خورشیدی

بانک فایل پژوهشی معلمان با تخصص تدوین طرح های استاندارد به گردآوری وتدوین طرح های جابربن حیان کلاس دوم ابتدایی پرداخته است.طرح های جابربن حیان کلاس دوم ابتدایی طرحی دقیق و کامل و با استاندارد های لازم و مورد نیاز در این رابطه است. اهالی علم و دانش و دانشجویان و دانش آموختگان عزیز می توانند از طرح حاضر به عنوان الگویی در نگارش طرح های خود بهره بگیرند و از آن استفاده نمایند.

بانک فایل پژوهشی معلمان : طرح جابر

فایل طرح های جابربن حیان کلاس دوم ابتدایی کوره خورشیدی شامل موارد زیر می باشد :

  • عکس ها و پوستر های مربوط به طرح های جابربن حیان کلاس دوم ابتداییبن حیان در رابطه با کوره خورشیدی
  • تابلوی نمایشمربوط به طرح های جابربن حیان کلاس دوم ابتداییبن حیان در رابطه با کوره خورشیدی
  • تصاویر مربوط به طرح های جابربن حیان کلاس دوم ابتداییبن حیان در رابطه با کوره خورشیدی
  • مستندات آموزشی قابل قبول مربوط به طرح های جابربن حیان کلاس دوم ابتداییبن حیان در رابطه با کوره خورشیدی
  • آنچه در طرح های جابربن حیان کلاس دوم ابتدایی کوره خورشیدی وجود دارد بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از سازمان آموزش و پرورش پیرامون طرح های جابربن حیان کلاس دوم ابتداییبن حیان در رابطه با کوره خورشیدی می باشد.

بخش هایی از این مطلب که توصیه می کنیم از آن استفاده ببرید

کوره خورشیدی (به انگلیسی: Solar furnace) وسیله‌ای است که از تعداد بسیار زیادی آینه تخت که به صورت الکترونیکی کنترل می‌شود برای متمرکز ساختن نور خورشید در یک ناحیه کوچک جهت تولید دماهای بسیار بالا ساخته شده است. کوره خورشیدی به شکل بشقاب کاو (مقعر) و آینه‌ای و صیقلی (که نورهای تابیده شده به طرف خود را بازتاب می‌کند) است. نورهای تابیده شده از بی‌نهایت دور موازی هستند بنابراین همه آنها بعد از بازتابش از نقطه خاصی به نام کانون می‌گذرند. پس در آن نقطه حرارت و گرما بسیار بالاتر از اطراف است. از این گرما برای تولید آب گرم و بخار آب گرم برای به راه انداختن توربین یک نیروگاه برق استفاده می‌شود.
لوله‌های سیاه پر شده از آب در کنار یکدیگر در منطقه‌ای با داشتن پوشش سطوح سیاه و یا پوششی از خاک در زیر جمع‌کننده سقفی شیشه‌ای قرار گرفته‌اند. آنها برای یک بار با آب پر شده و پس از آن لوله‌ها بسته می‌شوند بگونه‌ای که آب داخل آن نتواند تبخیر شود. حجم آب داخل لوله‌ها مترادف با سطح آب با مقدار ۵ الی ۲۰ سانتی‌متر برحسب نوع دلخواه برق خروجی انتخاب گشته است.

علاقه مندان می توانند جهت دانلود و استفاده از فایل طرح حاضر از سایت بهره ببرند.بعد از خرید طرح مورد نیازتان هم به صورت آنلاین در دسترس شما عزیزان قرار می گیرد و هم به ایمیل شما دوستان گرامی ارسال می شود .ممنون



برچسب‌ها :
ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *