no-img
آب طرح

طرح جابر کلاس سوم ابتدایی ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع انعقاد - آب طرح


آب طرح
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

طرح جابر کلاس سوم ابتدایی ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع انعقاد
zip
آذر 12, 1397
۲۰,۰۰۰ تومان

طرح جابر کلاس سوم ابتدایی ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع انعقاد


طرح جابر کلاس سوم ابتدایی ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع انعقاد به همراه دفتر کارنما توسط بانک فایل پژوهشی معلمان

نکته ای پیرامون طرح جابر کلاس سوم ابتدایی با موضوع انعقاد

بانک فایل پژوهشی معلمان با تخصص تدوین طرح های استاندارد به گردآوری وتدوین طرح جابر کلاس سوم ابتدایی پرداخته است.طرح جابر کلاس سوم ابتدایی طرحی دقیق و کامل و با استاندارد های لازم و مورد نیاز در این رابطه است. اهالی علم و دانش و دانشجویان و دانش آموختگان عزیز می توانند از طرح حاضر به عنوان الگویی در نگارش طرح های خود بهره بگیرند و از آن استفاده نمایند.

بانک فایل پژوهشی معلمان : طرح جابر

فایل طرح جابر کلاس سوم ابتدایی انعقاد شامل موارد زیر می باشد :

  • عکس ها و پوستر های مربوط به طرح جابر کلاس سوم ابتداییبن حیان در رابطه با انعقاد
  • تابلوی نمایشمربوط به طرح جابر کلاس سوم ابتداییبن حیان در رابطه با انعقاد
  • تصاویر مربوط به طرح جابر کلاس سوم ابتداییبن حیان در رابطه با انعقاد
  • مستندات آموزشی قابل قبول مربوط به طرح جابر کلاس سوم ابتداییبن حیان در رابطه با انعقاد
  • آنچه در طرح جابر کلاس سوم ابتدایی انعقاد وجود دارد بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از سازمان آموزش و پرورش پیرامون طرح جابر کلاس سوم ابتداییبن حیان در رابطه با انعقاد می باشد.

بخش هایی از این مطلب که توصیه می کنیم از آن استفاده ببرید

زیرا این مراحل پایانی در حال طبیعی با سرعت زیاد انجام شده و لخته را تشکیل می‌دهند. پلاکتها نیز نقش مهمی در تبدیل پروترومبین به ترومبین بازی می‌کنند زیرا قسمت زیادی از ترومبین ابتدا به گیرنده‌های ترومبین بر روی پلاکتهایی که قبلا به بافت آسیب دیده چسبیده‌اند منتقل می‌شود. سپس این اتصال تشکیل ترومبین از پروترومبین را تسریع می‌کند و این عمل دقیقا در بافت ، در جایی که لخته مورد نیاز است انجام می‌شود.

ساختمان و غلظت پروترومبین و ترومبین

پروترومبین یکی از پروتئین‌های پلاسما یعنی یک آلفا -گلوبین با وزن مولکولی ۷۰۰ و ۶۸ است. پروترومبین در پلاسمای طبیعی با غلظت حدود ۱۵ میلی گرم در دسی لیتر وجود دارد و یک پروتئین ناپایدار است که می‌تواند به آسانی به ترکیبات کوچکتر که یکی از آنها ترومبین با وزن مولکولی ۷۰۰ و ۳۳ یعنی تقریبا نصف وزن مولکولی پروترومبین است تجزیه شود. پروترومبین بطور مداوم بوسیله کبد تشکیل می‌شود و بطور مداوم در سراسر بدن برای لخته شدن خون به مصرف می‌رسد.

هرگاه کبد نتواند پروترومبین تولید کند، غلظت آن در پلاسما در ظرف یک تا چند روز آن قدر کم می‌شود که قادر به ایجاد انعقاد طبیعی خون نیست. کبد برای تشکیل طبیعی پروترومبین و نیز چهار ماده انعقادی دیگر به ویتامین K نیاز دارد. بنابراین با فقدان ویتامین K یا وجود یک بیماری کبدی که از تشکیل طبیعی پروترومبین جلوگیری کند می‌تواند غلظت پروترومبین را به مقادیر آنچنان پایینی کاهش دهد که تمایل به خونریزی ایجاد شود.

طرح جابر کلاس سوم ابتدایی 98-97 بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع انعقادعلاقه مندان می توانند جهت دانلود و استفاده از فایل طرح حاضر از سایت بهره ببرند.بعد از خرید طرح مورد نیازتان هم به صورت آنلاین در دسترس شما عزیزان قرار می گیرد و هم به ایمیل شما دوستان گرامی ارسال می شود .ممنون



برچسب‌ها :
ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *