no-img
آب طرح

طرح جابر کلاس اول حیوانات ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع حیوانات اهلی - آب طرح


آب طرح
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

طرح جابر کلاس اول حیوانات ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع حیوانات اهلی
zip
آبان 26, 1397
۲۰,۰۰۰ تومان

طرح جابر کلاس اول حیوانات ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع حیوانات اهلی


طرح جابر کلاس اول حیوانات ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع حیوانات اهلی به همراه دفتر کارنما توسط بانک فایل پژوهشی معلمان

نکته ای پیرامون طرح جابر کلاس اول حیوانات با موضوع حیوانات اهلی

بانک فایل پژوهشی معلمان با تخصص تدوین طرح های استاندارد به گردآوری وتدوین طرح جابر کلاس اول حیوانات پرداخته است.طرح جابر کلاس اول حیوانات طرحی دقیق و کامل و با استاندارد های لازم و مورد نیاز در این رابطه است. اهالی علم و دانش و دانشجویان و دانش آموختگان عزیز می توانند از طرح حاضر به عنوان الگویی در نگارش طرح های خود بهره بگیرند و از آن استفاده نمایند.

بانک فایل پژوهشی معلمان : طرح جابر

فایل طرح جابر کلاس اول حیوانات حیوانات اهلی شامل موارد زیر می باشد :

  • عکس ها و پوستر های مربوط به طرح جابر کلاس اول حیواناتبن حیان در رابطه با حیوانات اهلی
  • تابلوی نمایشمربوط به طرح جابر کلاس اول حیواناتبن حیان در رابطه با حیوانات اهلی
  • تصاویر مربوط به طرح جابر کلاس اول حیواناتبن حیان در رابطه با حیوانات اهلی
  • مستندات آموزشی قابل قبول مربوط به طرح جابر کلاس اول حیواناتبن حیان در رابطه با حیوانات اهلی
  • آنچه در طرح جابر کلاس اول حیوانات حیوانات اهلی وجود دارد بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از سازمان آموزش و پرورش پیرامون طرح جابر کلاس اول حیواناتبن حیان در رابطه با حیوانات اهلی می باشد.

بخش هایی از این مطلب که توصیه می کنیم از آن استفاده ببرید

پاسخ‌های سیستم تولید مثلی به تغییرات فصلی و آب و هوایی:
تغییرات فصلی و آب و هوایی می‌تواند تولید مثل را تحت تاثیر خود قرار دهد. به عنوان مثال، گوسفند فعالیت تولید مثلی خود را به فصل‌های بخصوصی محدود می‌کند و به این ترتیب بره‌ها می‌توانند در فصولی که از نظر آب و هوایی مناسب هستند متولد شوند و رشد کنند. اسب و بز از دیگر حیوانات دارای تولید مثل فصلی می‌باشند. در برخی گونه ها مانند گاو که دارای تولید مثل دائمی هستند شدت تولید مثل و بروز رفتارهای تولید مثلی در برخی فصول بیشتر است.
۱- اثرات دما: در تمامی گونه‌ها حتی گونه‌هایی که به صورت یکنواخت در طول سال تولید مثل دارند تغییرات دما و آب و هوا می‌تواند رفتارهای تولید مثلی را تحت تاثیر قرار دهند. مشاهده شده است که بروز سرمای ناگهانی در محیط گاوداری می‌تواند باعث کاهش دام‌های فحل گردد. در گاو و در بز مشاهده شده است، در فصولی که باران می‌بارد و علوفه شروع به رشد می‌نماید میزان فحلی افزایش می‌یابد. در گونه‌ای از گاوهای بومی غرب آفریقا میزان فحلی در فصول بارانی بیشتر است. کاهش اندک دما می‌تواند در گوسفند باعث بروز بیشتر رفتارهای تولید مثلی در فصل جفتگیری گردد. در گاوهای نر افزایش دما و روزهای گرم سال باعث کاهش میل جنسی می‌گردد و رسیدن به دمای ۴۰ تا ۵۰ درجه باعث توقف میل جنسی در گاو نر می‌گردد. این اثرات موقتی هستند و در صورتی که حیوان نر را با کمک پاشیدن آب خنک کنیم، میل جنسی باز خواهد گشت. این امر به دلیل حفظ تعادل بدن می‌باشد، تا از فعالیت بدنی در زمان هوای گرم جلوگیری شود و سلامت دام حفظ گردد. (مرکز این کنترل در هیپوتالاموس می‌باشد)

طرح جابر کلاس اول حیوانات با موضوع حیوانات اهلی

علاقه مندان می توانند جهت دانلود و استفاده از فایل طرح حاضر از سایت بهره ببرند.بعد از خرید طرح مورد نیازتان هم به صورت آنلاین در دسترس شما عزیزان قرار می گیرد و هم به ایمیل شما دوستان گرامی ارسال می شود .ممنون



برچسب‌ها :
ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *