no-img
آب طرح

طرح جابر پایه دوم ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع صدا - آب طرح


آب طرح
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

طرح جابر پایه دوم ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع صدا
zip
آذر 6, 1397
۲۰,۰۰۰ تومان

طرح جابر پایه دوم ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع صدا


طرح جابر پایه دوم ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع صدا به همراه دفتر کارنما توسط بانک فایل پژوهشی معلمان

نکته ای پیرامون طرح جابر پایه دوم با موضوع صدا

بانک فایل پژوهشی معلمان با تخصص تدوین طرح های استاندارد به گردآوری وتدوین طرح جابر پایه دوم پرداخته است.طرح جابر پایه دوم طرحی دقیق و کامل و با استاندارد های لازم و مورد نیاز در این رابطه است. اهالی علم و دانش و دانشجویان و دانش آموختگان عزیز می توانند از طرح حاضر به عنوان الگویی در نگارش طرح های خود بهره بگیرند و از آن استفاده نمایند.

بانک فایل پژوهشی معلمان : طرح جابر

فایل طرح جابر پایه دوم صدا شامل موارد زیر می باشد :

  • عکس ها و پوستر های مربوط به طرح جابر پایه دومبن حیان در رابطه با صدا
  • تابلوی نمایشمربوط به طرح جابر پایه دومبن حیان در رابطه با صدا
  • تصاویر مربوط به طرح جابر پایه دومبن حیان در رابطه با صدا
  • مستندات آموزشی قابل قبول مربوط به طرح جابر پایه دومبن حیان در رابطه با صدا
  • آنچه در طرح جابر پایه دوم صدا وجود دارد بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از سازمان آموزش و پرورش پیرامون طرح جابر پایه دومبن حیان در رابطه با صدا می باشد.

بخش هایی از این مطلب که توصیه می کنیم از آن استفاده ببرید

صدای ضربه ای یا کوبه ای
در صورت استفاده از وسایل اندازه گیری توصیه شده توسط ANSI مدل SI.4 و SI.25 یا IEC804، صدای ضربه ای یا کوبه ای در هنگام سنجش صدا به طور خودکار اندازه گیری می شود. تنها ضابط، آن است که دامنه اندازه گیری مورد نیاز باید بین ۱۴۰-۸۰ دسی بل A و دامنه ضربه حداقل ۶۳ دسی بل باشد. مواجهه بدون حفاظ گوش، با تراز فشار صوت بیش از ۱۴۰ دسی بل در شبکه وزن یافته C مجاز نمی باشد. اگر وسیله اندازه گیری قادر به اندازه گیری تراز قله در شبکه وزن یافته C نباشد آنگاه باید اندازه گیری تراز قله (peak) با میزان کمتر از ۱۴۰ دسی بل ملاک اندازه گیری قرار گیرد.
تذکر:
۱- برای صداهای ضربه ای بالاتر از ۱۴۰ دسی بل C وسیله حفاظت از شنوایی باید استفاده شود و برای چنین شرایطی از محافظ شنوایی (گوشی صداگیر) با ویژگی های MIL-STD-1474 C در داخل گوش یا روگوشی به تنهایی یا توأم استفاده شود.
۲- ممکن است تماس با برخی از مواد شیمیایی منجر به افت شنوایی گردد. لذا انجام شنوائی سنجی دوره ای شاغلین در محیط هایی که علاوه بر مواجهه با صدا، امکان تماس با برخی مواد شیمیایی نظیر تولوئن، سرب، منگنز، ان بوتیل الکل وجود دارد، توصیه می گردد.

طرح جابر پایه دوم با موضوع صداعلاقه مندان می توانند جهت دانلود و استفاده از فایل طرح حاضر از سایت بهره ببرند.بعد از خرید طرح مورد نیازتان هم به صورت آنلاین در دسترس شما عزیزان قرار می گیرد و هم به ایمیل شما دوستان گرامی ارسال می شود .ممنون



برچسب‌ها :
ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *