no-img
آب طرح

طرح جابر طراحی ساخت دستگاه تصفیه کننده آب با انرژی خورشیدی - آب طرح


آب طرح
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

طرح جابر طراحی ساخت دستگاه تصفیه کننده آب با انرژی خورشیدی
zip
دی 6, 1397
۲۰,۰۰۰ تومان

طرح جابر طراحی ساخت دستگاه تصفیه کننده آب با انرژی خورشیدی


طرح جابر طراحی و ساخت دستگاه تصفیه کننده آب با انرژی خورشیدی

یک نمونه بسیار کامل و عالی برای جشنواره جابر بن حیان در بخش طراحی و ساخت با عنوان طرح جابر طراحی و ساخت دستگاه تصویه آب با انرژی خورشیدی که برای ارائه توسط آموزگاران و دانش آموزان کلاس دوم , سوم و چهارم دبستان مناسب میباشد.

این کجموعه قابل ویرایش میباشد که در قالب یک فایل زیپ شده آماده دانلود است . بعد از دانلود فایل ابتدا آن را از حالت فشرده خارج کرده و ویرایش های لازم را جهت ارائه اعمال کنید.

این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم شامل:

  • پوستر های طرح جابربن حیان در مورد یک دستگاه تصفیه کننده آب با انرژی خورشیدی
  • تابلوی نمایش طرح جابربن حیان در مورد یک دستگاه تصفیه کننده آب با انرژی خورشیدی
  • عکس جابربن حیان در مورد یک دستگاه تصفیه کننده آب با انرژی خورشیدی
  • مطالب علمی آموزشی در باره طرح جابربن حیان یک دستگاه تصفیه کننده آب با انرژی خورشیدی
  • این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد.

بخش هایی از این طرح

 دانشمندان دانشگاه کارنگی ملون دستگاهی را طراحی کرده‌اند که می‌تواند آب آلوده را با جذب نور خورشید تصفیه کند. این دستاورد می‌تواند نقش مهمی در بحران‌ آب آشامیدنی در سراسر جهان ایفا کند.  به گزارش سرویس علمی ایسنا، این دستگاه مفهومی قادر است آب غیربهداشتی را با نور خورشید ترکیب کرده و یک منبع آب آشامیدنی تولید کند. دستگاه مفهومی از یک میله فلزی – در حالت ایده‌آل اکسید یا دی‌اکسید تیتانیوم- تشکیل شده که نور خورشید را برای اکسید کردن آب جذب کرده و پروکسید هیدروژن تولید می‌کند. اکسید قلع و دی‌اکسید تیتانیوم ترکیبات بسیار بادوامی هستند.

اکسید قلع و دی‌اکسید تیتانیوم با استفاده از انرژی فوتون‌های خورشیدی، مولکول آب را به شکل پروکسید هیدروژن اکسیده می‌کند. سپس زمانی که پروکسید هیدروژن همه باکتری و آلاینده‌های ارگانیک آب را حذف کرد، دستگاه خود را خاموش می‌کند. پیش‌ بینی می‌شود که تا سال ۲۰۲۰ حدود سه میلیارد نفر به آب پاکیزه دسترسی نداشته باشند اما با ساخت و توزیع دستگاه جدید می‌توان امیدوار بود که این تعداد کاهش یابد.

 

طرح جابربن حیان چیست؟

انواع پروژه های علمی طرح جابربن حیان در پنج زمینه اجرا می شود که جزئیات ، روش و نمونه بهترین تزیین این طرح های آموزش و پرورش در مدارس را در ادامه این مطلب و بقیه آن ها در دسته بندی طرح جابربن حیان می توانید ببینید.

 



برچسب‌ها :
ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *