no-img
آب طرح

طرح جابر برا کلاس دوم ابتدایی ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع قنات - آب طرح


آب طرح
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

طرح جابر برا کلاس دوم ابتدایی ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع قنات
zip
آذر 6, 1397
۲۰,۰۰۰ تومان

طرح جابر برا کلاس دوم ابتدایی ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع قنات


طرح جابر برا کلاس دوم ابتدایی ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع قنات به همراه دفتر کارنما توسط بانک فایل پژوهشی معلمان

نکته ای پیرامون طرح جابر برا کلاس دوم ابتدایی با موضوع قنات

بانک فایل پژوهشی معلمان با تخصص تدوین طرح های استاندارد به گردآوری وتدوین طرح جابر برا کلاس دوم ابتدایی پرداخته است.طرح جابر برا کلاس دوم ابتدایی طرحی دقیق و کامل و با استاندارد های لازم و مورد نیاز در این رابطه است. اهالی علم و دانش و دانشجویان و دانش آموختگان عزیز می توانند از طرح حاضر به عنوان الگویی در نگارش طرح های خود بهره بگیرند و از آن استفاده نمایند.

بانک فایل پژوهشی معلمان : طرح جابر

فایل طرح جابر برا کلاس دوم ابتدایی قنات شامل موارد زیر می باشد :

  • عکس ها و پوستر های مربوط به طرح جابر برا کلاس دوم ابتداییبن حیان در رابطه با قنات
  • تابلوی نمایشمربوط به طرح جابر برا کلاس دوم ابتداییبن حیان در رابطه با قنات
  • تصاویر مربوط به طرح جابر برا کلاس دوم ابتداییبن حیان در رابطه با قنات
  • مستندات آموزشی قابل قبول مربوط به طرح جابر برا کلاس دوم ابتداییبن حیان در رابطه با قنات
  • آنچه در طرح جابر برا کلاس دوم ابتدایی قنات وجود دارد بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از سازمان آموزش و پرورش پیرامون طرح جابر برا کلاس دوم ابتداییبن حیان در رابطه با قنات می باشد.

بخش هایی از این مطلب که توصیه می کنیم از آن استفاده ببرید

تاریخ قنات در ایران به‌طور مشخص، به دوره‌ی ایران باستان و ماقبل کتابت و به عصر آهن بر می‌گردد. تمدن پنج‌هزار ساله‌ی شهر سوخته و تمدن هکمتانه و وجود قنات در این شهر دلیل روشنی بر ساخت قنات در دوره‌ی ماقبل هخامنشی است. یکی از قدیمی‌ترین اسناد مکتوب شناخته شده که در آن به قنات اشاره شده، شرح هشتمین نبرد سارگون دوم، (پادشاه آشور است که در سده هشتم قبل از میلاد می‌زیسته) علیه امپراطوری اوراتور در سال ٧١۴ قبل از میلاد مسیح است (محقق فرانسوی گوبلو به کمک یک لوح بزرگ مسی که با خط میخی و به زبان آکادی نوشته شده، از آن مطلع شده است. این لوح، اکنون در موزه‌ی لوور پاریس موجود می‌‌باشد).
سارگون از کوه‌های زاگرس می‌گذرد و به ناحیه‌ای واقع در اطراف شهر اوهلو (مرند کنونی) در حدود ۶٠ کیلومتری شمال غرب تبریز در شمال دریاچه‌ی ارومیه می‌رسد. او متوجه می‌شود که در این ناحیه رود وجود ندارد. مع‌هذا ناحیه‌ای است که با آبیاری سبز و خرم شده، اما او از این امر تعجب نمی‌کند برای این که او در دشت‌هایی فرمانروایی کرده که چنین تکنیک‌ها یا سیستم‌هایی از حداقل دو هزار سال پیش در آن‌ها معمول بوده است اما آن‌چه که او را شگفت‌زده می‌کند، بی‌اطلاعی از منشاء این آب‌ها بوده است. به طور قطع، سارگون موفق شد که قنات را ببیند.

علاقه مندان می توانند جهت دانلود و استفاده از فایل طرح حاضر از سایت بهره ببرند.بعد از خرید طرح مورد نیازتان هم به صورت آنلاین در دسترس شما عزیزان قرار می گیرد و هم به ایمیل شما دوستان گرامی ارسال می شود .ممنون



برچسب‌ها :
ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *