no-img
آب طرح

طرح جابر برای کلاس اول دبستان ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع دانه‌ها چگونه سفر می‌کنند؟ - آب طرح


آب طرح
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

طرح جابر برای کلاس اول دبستان ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع دانه‌ها چگونه سفر می‌کنند؟
zip
آبان 26, 1397
۲۰,۰۰۰ تومان

طرح جابر برای کلاس اول دبستان ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع دانه‌ها چگونه سفر می‌کنند؟


طرح جابر برای کلاس اول دبستان ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع دانه‌ها چگونه سفر می‌کنند؟ به همراه دفتر کارنما توسط بانک فایل پژوهشی معلمان

نکته ای پیرامون طرح جابر برای کلاس اول دبستان با موضوع دانه‌ها چگونه سفر می‌کنند؟

بانک فایل پژوهشی معلمان با تخصص تدوین طرح های استاندارد به گردآوری وتدوین طرح جابر برای کلاس اول دبستان پرداخته است.طرح جابر برای کلاس اول دبستان طرحی دقیق و کامل و با استاندارد های لازم و مورد نیاز در این رابطه است. اهالی علم و دانش و دانشجویان و دانش آموختگان عزیز می توانند از طرح حاضر به عنوان الگویی در نگارش طرح های خود بهره بگیرند و از آن استفاده نمایند.

بانک فایل پژوهشی معلمان : طرح جابر

فایل طرح جابر برای کلاس اول دبستان دانه‌ها چگونه سفر می‌کنند؟ شامل موارد زیر می باشد :

  • عکس ها و پوستر های مربوط به طرح جابر برای کلاس اول دبستانبن حیان در رابطه با دانه‌ها چگونه سفر می‌کنند؟
  • تابلوی نمایشمربوط به طرح جابر برای کلاس اول دبستانبن حیان در رابطه با دانه‌ها چگونه سفر می‌کنند؟
  • تصاویر مربوط به طرح جابر برای کلاس اول دبستانبن حیان در رابطه با دانه‌ها چگونه سفر می‌کنند؟
  • مستندات آموزشی قابل قبول مربوط به طرح جابر برای کلاس اول دبستانبن حیان در رابطه با دانه‌ها چگونه سفر می‌کنند؟
  • آنچه در طرح جابر برای کلاس اول دبستان دانه‌ها چگونه سفر می‌کنند؟ وجود دارد بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از سازمان آموزش و پرورش پیرامون طرح جابر برای کلاس اول دبستانبن حیان در رابطه با دانه‌ها چگونه سفر می‌کنند؟ می باشد.

بخش هایی از این مطلب که توصیه می کنیم از آن استفاده ببرید

دانه‌ها چگونه سفر می‌کنند؟
دانه‌هایی چون حبوبات و غلات و دانه‌های میوه‌های خوراکی را انسان با دست خودش در زمین می‌کارد اما در بیابان که انسان در آنجا زندگی نمی‌کند دانه‌ها چگونه رشد کرده‌اند؟ درست حدس زدید. دانه‌های این گیاهان توسط باد منتقل شده‌اند.
انتشار دانه‌ها در اثر ترکیدن میوه‌ها
میوه بسیاری از گیاهان پس از آنکه دانه‌هایشان رسید می‌ترکد و دانه‌های آنها به اطراف منتشر می‌شوند. مانند گل حنا ، گل رز و گل بنفشه. در اثر این عمل تخمها با سرعت زیاد به اطراف پخش می‌شوند. بدین ترتیب گیاه مادر ، دانه‌هایش را در محیطی مناسب در نزدیکی خودش می‌پراکند و تولید مثل می‌کند.
انتشار دانه‌ها توسط آب
دانه‌های گیاهان افرا ، کاج ، زبان گنجشک و نارون که دارای بال هستند و سطح آنها نسبت به وزنشان زیاد است به علت همین سبکی نسبی می‌توانند با شناور شدن روی آب مسافت زیادی را طی کنند. دانه نارگیل هم که وزن آن گاهی به ۲۷ کیلوگرم می‌رسد و بزرگترین دانه گیاهی به شمار می‌آید به این طریق به سرزمینهای دیگر منتثل می‌شود.
انتشار دانه‌ها توسط حیوانات
تقریبا تمام حیوانات به نحوی در منتشر کردن دانه‌ها نقش دارند. حلزونها ، کرمهای خاکی ، بعضی ماهیها ، لاک پشتها ، تمساحها و خفاشها به روش‌های مختلفی در این امر دخالت دارند. دانه گیاهانی که توسط حیوانات منتقل می‌شود. باید دارای زوایدی چون خار ، قلاب ، چنگک ، مو ، تیغ و یا ماده چسبنده‌ایی باشد تا حیوانات موقع عبور از میان گیاهان با آنها تماس پیدا کنند و حیوانات نیز دانه‌ها را به سرزمین‌های دیگر ببرند.

طرح جابر برای کلاس اول دبستان با موضوع دانه‌ها چگونه سفر می‌کنند؟

علاقه مندان می توانند جهت دانلود و استفاده از فایل طرح حاضر از سایت بهره ببرند.بعد از خرید طرح مورد نیازتان هم به صورت آنلاین در دسترس شما عزیزان قرار می گیرد و هم به ایمیل شما دوستان گرامی ارسال می شود .ممنون



برچسب‌ها :
ads

دیدگاه ها


یک پاسخ به “طرح جابر برای کلاس اول دبستان ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع دانه‌ها چگونه سفر می‌کنند؟”

  1. نودی گفت:

    این مطلب رو حتما ببینین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *