no-img
آب طرح

طرح جابربن حیان علوم سوم ابتدایی ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع اکتشاف نفت - آب طرح


آب طرح
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

طرح جابربن حیان علوم سوم ابتدایی ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع اکتشاف نفت
zip
آذر 13, 1397
۲۰,۰۰۰ تومان

طرح جابربن حیان علوم سوم ابتدایی ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع اکتشاف نفت


طرح جابربن حیان علوم سوم ابتدایی ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع اکتشاف نفت به همراه دفتر کارنما توسط بانک فایل پژوهشی معلمان

نکته ای پیرامون طرح جابربن حیان علوم سوم ابتدایی با موضوع اکتشاف نفت

بانک فایل پژوهشی معلمان با تخصص تدوین طرح های استاندارد به گردآوری وتدوین طرح جابربن حیان علوم سوم ابتدایی پرداخته است.طرح جابربن حیان علوم سوم ابتدایی طرحی دقیق و کامل و با استاندارد های لازم و مورد نیاز در این رابطه است. اهالی علم و دانش و دانشجویان و دانش آموختگان عزیز می توانند از طرح حاضر به عنوان الگویی در نگارش طرح های خود بهره بگیرند و از آن استفاده نمایند.

بانک فایل پژوهشی معلمان : طرح جابر

فایل طرح جابربن حیان علوم سوم ابتدایی اکتشاف نفت شامل موارد زیر می باشد :

  • عکس ها و پوستر های مربوط به طرح جابربن حیان علوم سوم ابتداییبن حیان در رابطه با اکتشاف نفت
  • تابلوی نمایشمربوط به طرح جابربن حیان علوم سوم ابتداییبن حیان در رابطه با اکتشاف نفت
  • تصاویر مربوط به طرح جابربن حیان علوم سوم ابتداییبن حیان در رابطه با اکتشاف نفت
  • مستندات آموزشی قابل قبول مربوط به طرح جابربن حیان علوم سوم ابتداییبن حیان در رابطه با اکتشاف نفت
  • آنچه در طرح جابربن حیان علوم سوم ابتدایی اکتشاف نفت وجود دارد بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از سازمان آموزش و پرورش پیرامون طرح جابربن حیان علوم سوم ابتداییبن حیان در رابطه با اکتشاف نفت می باشد.

بخش هایی از این مطلب که توصیه می کنیم از آن استفاده ببرید

پس از آب، نفت فراوان‌ترین مایع در بخش‌های بالایی پوسته‌ی زمین است.
اگرچه کمی اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد ولی زندگی در جهان امروز بدون این مایع قهوه‌ای تیره که بوی نامطبوعی دارد، ناممکن خواهد بود. دست‌کم در حال حاضر، نفت نقش پراهمیتی در زندگی روزانه بازی می‌کند. بخش بزرگی از نیازهای ما به انرژی، با سوزاندن نفت تأمین می‌شود. خانه و کلاس شما به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم با نفت گرم یا با آن روشن می‌شود. نفت صنعت حمل‌ونقل را رونق می‌بخشد.
نفت یک منبع غنی از مواد شیمیایی است. برش گازی نفت، شامل ترکیب‌هایی با نقطه‌ی جوش پایین است. مولکول‌های این گازها از یک تا چهار اتم کربن دارند و چون سبک هستند، نیروهای جاذبه‌ی بین مولکولی در آن‌ها بسیار ناچیز است. به این علت این مولکول‌ها به آسانی از یکدیگر جدا می‌شوند و به‌صورت گاز از برج تقطیر بیرون می‌روند. گاز طبیعی که به‌طور عمده از متان تشکیل شده است،با شعله‌ی آبی به نسبت تمیزی می‌سوزد. می‌دانید که انرژی لازم برای گرم‌کردن، غذا پختن و حمل‌ونقل با سوزاندن سوخت‌های فسیلی تأمین می‌شود. هنگامی‌که این سوخت‌ها را در هوا یا در اکسیژن بسوزانیم، هیدروکربن‌های سازنده‌ی آن‌ها می‌سوزد و انرژی آزاد می‌کنند. از آن‌جا که هیدروکربن‌ها دارای کربن و هیدروژن هستند، از سوزاندن آن‌ها کربن ‌دی‌اکسید و آب و البته مقدار قابل توجهی انرژی بدست می‌آید برای نمونه معادله‌ شیمیایی سوختن متان به‌صورت زیر نوشته می‌شود.
انرژی + (g)o2H2 + (g)2CO (g)2O2+ (g)4CH
آب کربن دی‌اکسید اکسیژن متان
نفت چیست؟
نفت مایعی غلیظ و افروختنی به رنگ قهوه‌ای سیر یا سبز تیره است که در لایه‌های بالایی بخش‌هایی از پوسته کره زمین یافت می‌شود. نفت شامل آمیزه پیچیده‌ای از هیدروکربن‌هایی گوناگون است. بیشتر این هیدروکربن‌ها از زنجیره آلکان هستند ولی ممکن است از دید ظاهر، ترکیب یا خلوص تفاوت‌های زیادی داشته باشند.
ریشه واژه نفت از واژه اوستایی «نافتا» است. در برخی منابع قدیمیبه صورت نفط نیز آمده است.

علاقه مندان می توانند جهت دانلود و استفاده از فایل طرح حاضر از سایت بهره ببرند.بعد از خرید طرح مورد نیازتان هم به صورت آنلاین در دسترس شما عزیزان قرار می گیرد و هم به ایمیل شما دوستان گرامی ارسال می شود .ممنون



برچسب‌ها :
ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *