no-img
آب طرح

طرح آزمایش جابربن حیان ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع سیم پیچ ها - آب طرح


آب طرح
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

طرح آزمایش جابربن حیان ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع سیم پیچ ها
zip
آذر 14, 1397
۲۰,۰۰۰ تومان

طرح آزمایش جابربن حیان ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع سیم پیچ ها


طرح آزمایش جابربن حیان ۹۸-۹۷ بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع سیم پیچ ها به همراه دفتر کارنما توسط بانک فایل پژوهشی معلمان

نکته ای پیرامون طرح آزمایش جابربن حیان با موضوع سیم پیچ ها

بانک فایل پژوهشی معلمان با تخصص تدوین طرح های استاندارد به گردآوری وتدوین طرح آزمایش جابربن حیان پرداخته است.طرح آزمایش جابربن حیان طرحی دقیق و کامل و با استاندارد های لازم و مورد نیاز در این رابطه است. اهالی علم و دانش و دانشجویان و دانش آموختگان عزیز می توانند از طرح حاضر به عنوان الگویی در نگارش طرح های خود بهره بگیرند و از آن استفاده نمایند.

بانک فایل پژوهشی معلمان : طرح جابر

فایل طرح آزمایش جابربن حیان سیم پیچ ها شامل موارد زیر می باشد :

  • عکس ها و پوستر های مربوط به طرح آزمایش جابربن حیانبن حیان در رابطه با سیم پیچ ها
  • تابلوی نمایشمربوط به طرح آزمایش جابربن حیانبن حیان در رابطه با سیم پیچ ها
  • تصاویر مربوط به طرح آزمایش جابربن حیانبن حیان در رابطه با سیم پیچ ها
  • مستندات آموزشی قابل قبول مربوط به طرح آزمایش جابربن حیانبن حیان در رابطه با سیم پیچ ها
  • آنچه در طرح آزمایش جابربن حیان سیم پیچ ها وجود دارد بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از سازمان آموزش و پرورش پیرامون طرح آزمایش جابربن حیانبن حیان در رابطه با سیم پیچ ها می باشد.

بخش هایی از این مطلب که توصیه می کنیم از آن استفاده ببرید

سیم پیچ ها

سیم های مورد استفاده در سیم پیچی، سایـزهای گوناگون دارند، به عنوان مثال برای پیچیدن یک ترانس ۲۲۰ ولت به ۶ ولت نیم آمپراز دو سایز مختلف سیم استفاده می شود، برای قسمت ۲۲۰ ولت یا اولیّه قطرسیم ۰.۱۱۱۳ میلی متر و برای قسمت ثانویّه یا ۶ ولت،  قطرسیم ۰.۷۲۳۰  میلی متراستفاده می شود، لازم به توضیح است که بحث سیم پیچی نیز گسترده است وخود یک رشته مجزّا محسوب می گردد.

میدان مغناطیسی حاصل از سیم‌پیچ ها

با عبور جریان الکتریکی از سیم‌ پیچ درون و اطراف آن میدان مغناطیسی پدید می‌آید. در صورتی که سیم‌ پیچ را ایده‌آل فرض کنیم (سیم ‌پیچی که طول آن نسبت به مساحت آن بسیار بزرگ تر است) میدان مغناطیسی در داخل سیم‌ پیچ یکنواخت است و از میدان مغناطیسی خارج آن بسیار بیشتر است. اندازه‌ی میدان مغناطیسی در دهانه‌ی سیم‌پیچ نصف میدان مغناطیسی در میانه‌ی آن(دور از لبه‌های آن) است. مقدار عددی میدان مغناطیسی B حاصل از سیملوله از رابطه‌ی زیر به دست می‌آید:

طرح آزمایش جابربن حیان 98-97 بهترین فایل و دفتر کارنما و کارتو پلاست موضوع سیم پیچ هاعلاقه مندان می توانند جهت دانلود و استفاده از فایل طرح حاضر از سایت بهره ببرند.بعد از خرید طرح مورد نیازتان هم به صورت آنلاین در دسترس شما عزیزان قرار می گیرد و هم به ایمیل شما دوستان گرامی ارسال می شود .ممنون



برچسب‌ها :
ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *